Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

poiuyt

4. 4. 2010 17:04
Abys mel Ceske obcanstvi a z toho davky

musis mit dost prachu abys mazal zkorumpovanou masinerii teto demokratcke zeme,ty troubo.Hrat na disidenta v tehle dobe uz neni zadnou modou,na tebe kaleji.Rv.

0 0
možnosti
SS

strycek-Joe s.r.o.

3. 4. 2010 16:04
výborně, piště dál

ale snažte se o více objektivity. My nejsme státní orgány ČR a nepožadujeme od vás důkazy loajality.

0 0
možnosti

lost

3. 4. 2010 14:22
pro hackery

to bude úžasná výzva - taková centrální kontrola informačních toků .V

0 0
možnosti
KPOM

Krutá pravda od medvědice

3. 4. 2010 14:15
u nás je také omezený přístup k některým stránkám

a také je zakázáno říkat některé věci.

0 0
možnosti
FS

greenalien

3. 4. 2010 14:32
Re: u nás je také omezený přístup k některým stránkám

Ale kdež, jděte, nestrašte pana profesora.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1067x
Já jsem Vietnamec. Přijel jsem do České republiky v roce 2004, s manželkou a se dvěma dětmi. Jsem proti totalitnímu režimu. Moji přátelé ve Vietnamu žijí neustále v násilí vyhrožování atd…. mluvil jsem s mnoha českými lidmi a oni mi poradili, abych si založil blog. Pracuji 16 hod. denně, sedm dní v týdnu. Učím se češtinu jenom v práci a na svém blogu, ve kterém se taky dá vyjádřit všechno, co se mi neustále v hlavě honí, nebo to co si myslím. Bez mých přátel kamarádů a svých dětí bych tento blog asi nezaložil.