Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Camino

16. 4. 2010 21:18
Bohuzel si to neprectou zdejsi priznivci

Byla jsem  SE Asia temer pul roku z toho dva mesice jsem si nechala na Vietnam, verim Vam vse co jste napsal. A predstvte si, ze zde nejaky poyut stale narazi na jakykoliv prispevek proti Vietnamu, nemel by se tam vratit? Blahopreji Vam, ze muzete zit ve svobodne zemi.R^

0 0
možnosti
P

poiuyt

19. 4. 2010 7:43
Re: Bohuzel si to neprectou zdejsi priznivci

 Stan from Prague,kimos ,a nyni Camino jsou ruzne nicks jednoho Czech retard  :S. Jansky. Jak muzes me podvest s tvym omezenym mozeckem? Nikam muzes hazet  tvou pomatenost ,hloupost,zvanivost ,slabost v tve materstine a chlubeni.Krast a podvest v Jihovychodni Asii je moc tezke,co? Radej vrat do tveho Ceska a chodit pravidelne do prace, abys mohl platit dluh ze zajezdu a aby te nehodili na ulici.Jsi smesny troubaRv

0 0
možnosti
VH

Totedyne

16. 4. 2010 11:30
...

U nás si řada lidí demokracie ani neváží....

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1067x
Já jsem Vietnamec. Přijel jsem do České republiky v roce 2004, s manželkou a se dvěma dětmi. Jsem proti totalitnímu režimu. Moji přátelé ve Vietnamu žijí neustále v násilí vyhrožování atd…. mluvil jsem s mnoha českými lidmi a oni mi poradili, abych si založil blog. Pracuji 16 hod. denně, sedm dní v týdnu. Učím se češtinu jenom v práci a na svém blogu, ve kterém se taky dá vyjádřit všechno, co se mi neustále v hlavě honí, nebo to co si myslím. Bez mých přátel kamarádů a svých dětí bych tento blog asi nezaložil.