Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Albert.Pes

29. 7. 2010 11:58
.

 R^

0 0
možnosti
A

arahat

29. 7. 2010 7:28
Hezký den,

jestli jste v ČR od r. 2004, pak je Vaše čestina výborná! Doufám, že se Vám v ČR líbí a doufám, že nikdy nepoznáte život tady z té odvrácené stránky! Přeji Vám mnoho úspěchů v životě!

0 0
možnosti
H

HolyMountain

29. 7. 2010 4:40
situace v ČR

Dobrý den, nechci vás strašit, ale tady u nás není situace o moc lepší jak ve Vietnamu. V ČR je omezována osobní i ekonomická svoboda... Upozorním vás zejména na brutální omezování práva na svobodu projevu a svobodu shromažďování. Když se některé vaše názory našemu režimu nelíbí, tak na vás v lepším případě pošle policii, která vás bezdůvodně ztříská, v horším případě skončíte dokonce ve vězení... Dejte si pozor, abyste jakýmkoliv způsobem oslavně nehovořil o nacismu. Některé události, z 2.světové války dokonce vůbec nesmíte zpochybňovat... Jinak byste opět šel do vězení... Ale na druhou stranu komunismus můžete velebit dle libosti, ten je u nás pod ochranou... Tak ať se vám tu líbí a pozor na jazyk... :-)

0 0
možnosti
K

Killingworth

29. 7. 2010 3:38
Piste dal a vic!

Zacinal jsem jako Vy, pred 41 lety v USA, ale ta anglictina je jiste lehci, nez cestina! Preji hodne uspechu a rad se od Vas dovim neco o Vietnamu, nebo o Vasem pohledu na Cechy a CR.R^R^R^

0 0
možnosti
B

barbarosa1942

29. 7. 2010 2:23
dobry den

budte vitan v CZ, kde  vazime si pracovitych lidi jako jste Vy.  Blog je zajimavy, piste vice, jedine tak se dozvime, jaka je situace ve Vietnamu.  hodne stesti

0 0
možnosti
B

barbarosa1942

29. 7. 2010 2:13
dobry den,

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1067x
Já jsem Vietnamec. Přijel jsem do České republiky v roce 2004, s manželkou a se dvěma dětmi. Jsem proti totalitnímu režimu. Moji přátelé ve Vietnamu žijí neustále v násilí vyhrožování atd…. mluvil jsem s mnoha českými lidmi a oni mi poradili, abych si založil blog. Pracuji 16 hod. denně, sedm dní v týdnu. Učím se češtinu jenom v práci a na svém blogu, ve kterém se taky dá vyjádřit všechno, co se mi neustále v hlavě honí, nebo to co si myslím. Bez mých přátel kamarádů a svých dětí bych tento blog asi nezaložil.