Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lesní sběř

1. 8. 2010 13:44
Jestli si myslíte...

...že tady budete v bezpečí, jste na omylu. Počet "záhadných úmrtí v přítomnosti policistů" roste i u nás raketovým tempem. :-/

0 0
možnosti

strycek-Joe GmbH

1. 8. 2010 13:26
Také v Česku zemřelo v červenci 97 lidí

při dopravních nehodách, k tomu těch 6 ve Vietnamu, a to je již důvod k zamyšlení.

0 0
možnosti

Dluhy se neplatí

31. 7. 2010 23:54
Vidím, že se Rudí Khmérové přesunuli do Viet Namu.

Jak se jmenuje vietnamský Pol Pot?

0 0
možnosti

fioman

31. 7. 2010 23:28
Zdravím Vás, pane Xuan Cang Do.

To, co píšete je hrozné (myslím to vážně), zvláště toho mrtvého dvanáctiletého chlapce je mi líto. Toto se prostě v civilizovaných zemích nesmí dít! Policisté a hlavně jejich nadřízení jsou obyčejní vrazi. I díky Vašim příspěvkům zde na blogu, začínám chápat, proč si Vy a Vaši krajané vážíte toho, že můžete žít a pracovat tady v České republice. Vážím si Vás za to. Jednu věc bych Vám, ale opět "vytknul", pane Xuan Cang Do. Pokud si vzpomínáte, zhruba před měsícem jste mi sliboval , že se "polepšíte", co se Vaší pracovní doby týče. Když se, ale dívám na Váš profil, s hrůzou zjišťuji, že stále pracujete 16 hodin denně a 7 dnů v týdnu !!!!!! 8-o To je obdivuhodné! Nevím, jestli je Vám to známo, ale u nás v České republice existuje jistá specifická skupina obyvatel, která to, co Vy odpracujete za týden, není schopná odpracovat za celý svůj život! Přeji Vám vše dobré. Filip Fuchs, bloger.

0 0
možnosti

trdelnik

31. 7. 2010 23:00
Pokud se nemylim,tak tam jeste vladne komunisticka vlada?

 Takze nic noveho pod sluncem. Presne proto jsme v Cesku do 1989 ohybali hrbet, protoze jsem se bali absolutni moci komunisticke diktatury, kde je vsechno mozne, vcetne zabijeni 'nepohodlnych'. V Cine, na Kube  to je podobne. Pro ty 'mene' nepohodlne jsou dlouhe zalare, pro ty vice 'nepohodlne' smrt. Typicka situace zivota v komunisticke raji....

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1067x
Já jsem Vietnamec. Přijel jsem do České republiky v roce 2004, s manželkou a se dvěma dětmi. Jsem proti totalitnímu režimu. Moji přátelé ve Vietnamu žijí neustále v násilí vyhrožování atd…. mluvil jsem s mnoha českými lidmi a oni mi poradili, abych si založil blog. Pracuji 16 hod. denně, sedm dní v týdnu. Učím se češtinu jenom v práci a na svém blogu, ve kterém se taky dá vyjádřit všechno, co se mi neustále v hlavě honí, nebo to co si myslím. Bez mých přátel kamarádů a svých dětí bych tento blog asi nezaložil.