Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

Josse

1. 1. 2012 17:22
Dobrá cesta

Jen tak dál pane.

1 0
možnosti
P

pouyt

24. 2. 2012 3:40
Re: Dobrá cesta

suck commie's cock,retardRv

0 0
možnosti
D

duhacenzor5

1. 1. 2012 14:32
Držím palce a vydržte

pane XuaneR^ P:S: Příspěvku "strýček Joe " si nevšímejte, to je trapný zastydlý český bolševik, kiterý nevyjadřuje názory nás, Čechů.

1 0
možnosti
SS

strycek-Joe s.r.o.

1. 1. 2012 14:13
Já jsem již Čech hezky dlouho, Xuane

, ale když budu prudit tak jako Vy na pasovém oddělení, tak Vám garantuji, že pas nedostanu. Proto byste i Vy měl zklidnit hormon, dodržovat pravidla své země a myslím, že pak Vám ten pas bez problémů vydají - zkuste to R^

5 0
možnosti
C

Camino.

1. 1. 2012 19:37
Re: Já jsem již Čech hezky dlouho, Xuane

Strejdo, drzet usta a krok se muselo pouze za komaru;-O

2 0
možnosti
SN

kuča

1. 1. 2012 12:41
Fandím Vám.....

:-)......vydržte !! R^

1 0
možnosti
C

Camino.

1. 1. 2012 19:36
Re: Fandím Vám.....

Drzte se! Pouyita vypiskame a rudou letku posleme do KLDR.

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1067x
Já jsem Vietnamec. Přijel jsem do České republiky v roce 2004, s manželkou a se dvěma dětmi. Jsem proti totalitnímu režimu. Moji přátelé ve Vietnamu žijí neustále v násilí vyhrožování atd…. mluvil jsem s mnoha českými lidmi a oni mi poradili, abych si založil blog. Pracuji 16 hod. denně, sedm dní v týdnu. Učím se češtinu jenom v práci a na svém blogu, ve kterém se taky dá vyjádřit všechno, co se mi neustále v hlavě honí, nebo to co si myslím. Bez mých přátel kamarádů a svých dětí bych tento blog asi nezaložil.