Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

laduk

26. 4. 2012 9:21
hm..

proč jdete všichni do Evropy, když vedle Vietnamu je Thajsko, když vedle Somálska je Egypt, vedle Iráku Turecko, vedle Pákistánu Indie, ..

0 0
možnosti

strycek-Joe Ltd.

26. 4. 2012 7:25
Oni tam chtějí stavět

exkluzivní rezidenční projekt domu-vila Ecopark,

Xuane

0 0
možnosti

Nina Krásná

26. 4. 2012 6:46
Konečně pravej vietnamskej bloger

a žádnej fake s fotkou osmnáctileté asijské prostitutky pro přilákání českých starých slizkých úchyláků, kteří pak volnou rukou klikají na karmu. A k tomu pravá nefalšovaná multikulturní čeština :-D

Díky moc :-D

1 0
možnosti

josef knor

26. 4. 2012 6:14
chtělo by to vyladit

moc jsem nepochopil vo co GO. zkus překladač na google, třeba to pomůže aby jsme ti rozuměli

0 0
možnosti

Dalibor62

26. 4. 2012 8:42
Re: chtělo by to vyladit

No já nevím jak na tom jsme s tím češtin. Ale já bych místo "třeba to pomůže aby jsme ti rozuměli" napsal "třeba to pomůže abychom ti rozuměli", ale netvrdím, že to tak je správně.

0 0
možnosti

stařec bez moře

26. 4. 2012 5:38
Když takhle nesrozumitelně ty a tví krajané

spustíte na finančních úřadech, ani se nedivím, že daně platit nemusíte.

0 0
možnosti

Camino.

26. 4. 2012 21:28
Re: Když takhle nesrozumitelně ty a tví krajané

Pane Bicero, to snad neni nutne:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1067x
Já jsem Vietnamec. Přijel jsem do České republiky v roce 2004, s manželkou a se dvěma dětmi. Jsem proti totalitnímu režimu. Moji přátelé ve Vietnamu žijí neustále v násilí vyhrožování atd…. mluvil jsem s mnoha českými lidmi a oni mi poradili, abych si založil blog. Pracuji 16 hod. denně, sedm dní v týdnu. Učím se češtinu jenom v práci a na svém blogu, ve kterém se taky dá vyjádřit všechno, co se mi neustále v hlavě honí, nebo to co si myslím. Bez mých přátel kamarádů a svých dětí bych tento blog asi nezaložil.